wp

Kuleczki pełne wapnia

Trwa ładowanie...
Zdjęciewww.szczesliwibezcukru.pl
Podziel się
wp

Słodkości bez cukru to coraz modniejsze przekąski. Naturalna słodycz owoców i zdrowe dodatki sprawiają, że to propozycje doskonałe dla dzieci, a także osób na diecie odchudzającej. Przepis poleca blogerka Agnieszka Kopczyńska.

Składniki
  • 2 łyżki siemienia lnianego,
  • 5 dużych łyżek sezamu,
  • 1 szklanka wiórków kokosowych niesiarkowanych,
  • 8-10 daktyli suszonych niesiarkowanych (lub przepłukanych, namoczonych i odcedzonych),
  • 1 szklanka mleka ryżowego fortyfikowanego (lub innego),
  • pół szklanki migdałów
Przepis

Siemię lniane, sezam i migdały zmielić w młynku do kawy lub innym urządzeniu, a następnie zmieszać z wiórkami. Zmielić lub zblendować daktyle na gładką (lub niegładką) masę. Suche składniki połączyć z mlekiem i daktylami. Wszystko dokładnie zmieszać i uformować kulki. Układać je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i piec w temp. 150 stopni przez ok. 20-25 minut (termoobieg). Wyciągnąć, kiedy skórka kuleczek delikatnie się spiecze. Jeść po ostygnięciu.
Zobacz także: zdrowa, domowa chałwa kokosowa

wp
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Podziel się na Facebooku
wp
wp
wp