MAX stawia kolejne wyzwanie konkurencji i wprowadza burgera BIG Classic
Po sukcesie Burgera Rywala, szwedzka sieć restauracji rzuca kolejne wyzwanie branży fast food w ramach kampanii "Robimy to lepiej" i wprowadza własną interpretację jednego z najbardziej znanych, podwójnych burgerów. BIG Classic jest dostępny w ofercie od 21 marca br. (czwartek) w trzech wersjach – z wołowiną, wołowiną i bekonem oraz w wersji wegetariańskiej, z roślinnym Plant Beef.
Sieć MAX Premium Burgers pokazała, że umie stawiać wyzwania branży fast food pod wieloma względami – od jakości składników i smaku po działania związane ze zrównoważonym rozwojem. W listopadzie 2023 roku szwedzka sieć restauracji pod hasłem "Zrobiliśmy to lepiej" postawiła na polskim rynku wyzwanie dotyczące smaku poprzez wprowadzenie Burgera Rywala. To przyczyniło się do prawie 60% wzrostu sprzedaży w restauracjach MAX w całej Polsce od 15 listopada do 31 grudnia 2023 w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Teraz MAX kontynuuje wyzwanie i w ramach kampanii "Robimy to lepiej" wprowadza naprawdę dużego klasyka, który ma zawierać więcej wołowiny niż podobne, znane propozycje. Dodatkowo, jest również dostępny w wersji wegetariańskiej, z Plant Beef – aby zachęcić gości do podejmowania lepszych wyborów dla klimatu.
"Sukces Burgera Rywala wzmocnił nasze przekonanie, że warto i należy stawiać wyzwania naszej konkurencji i całej branży fast food. Wprowadzając nowy produkt, chcemy udowodnić, że nasza interpretacja jednego z najbardziej znanych, podwójnych burgerów jest większa i smaczniejsza. Uwierzcie mi na słowo albo przekonajcie się sami: robimy to lepiej, a BIG Classic jest tego kolejnym dowodem" – mówi Richard Bergfors, CEO w MAX Burgers.
BIg Classic to część historii i dziedzictwa szwedzkiej sieci restauracji. Jego receptura sięga lat 70-tych i po dziś dzień dostępna jest na północy Szwecji. Od dziś będzie go można spróbować również w innych krajach, w tym w Polsce, w których znajduje się MAX Burgers – w jeszcze większej i smaczniejszej odsłonie.
Jego wyróżniającą cechą nie jest tylko wyjątkowy smak i wysoka jakość składników, ale także rozmiar i receptura znana właścicielom MAX’a od lat. BIG Classic składa się z dwóch dużych porcji wołowiny, dwóch plastrów sera Cheddar, czerwonej cebuli, pikli, oryginalnego sosu i sałaty zamkniętych w specjalnej, składającej się z trzech części bułce z ziarnami sezamu. Goście mogą zamówić go z dodatkiem chrupiącego bekonu lub w wersji wegetariańskiej – z podwójną porcją Plant Beef zamiast klasycznej wołowiny. Dzięki temu BIG Classic Plant Beef staje się jednym z największych wegetariańskich burgerów w ofercie MAX’a.
"BIG Classic to nasza nowa interpretacja podwójnego burgera, początkowo nazwanego BIG MAX, który po dziś dzień oferujemy gościom w północnej części Szwecji. Istotna różnica polega na tym, że BIG Classic jest większy, jeszcze bardziej soczysty i zawiera chrupiące pikle. Wprowadzając BIG Classic, czerpiemy inspirację z naszej historii i burgera, który wprowadziliśmy już na początku lat 70-tych" – mówi Jonas Mårtensson, Szef Kuchni w MAX Burgers.
BIG Classic jest dostępny od 21 marca br. (czwartek) we wszystkich restauracjach MAX w Polsce.
Więcej informacji: www.maxpremiumburgers.pl.
***
MAX Burgers został założony w Gällivare w 1968 roku przez Curta Bergforsa i Brittę Fredriksson i rozwinął się z małego kiosku z grillem w północnej Szwecji do międzynarodowej sieci burgerów z restauracjami w Szwecji, Polsce, Norwegii, Danii i Egipcie. Ambicją MAX jest stać się najlepszą siecią burgerów na świecie poprzez serwowanie najlepszych burgerów w dobry sposób. Zrównoważony rozwój jest naturalną częścią działalności, a jako pierwsza sieć restauracji na świecie, MAX zaczął oznaczać menu etykietą klimatyczną już w 2008 roku. Od 2006 roku Fair Distribution Foundation przekazuje 7-10% rocznego zysku netto MAX na walkę z ubóstwem. Więcej informacji o MAX Burgers: www.maxburgers.pl
WP Kuchnia na: