Trwa ładowanie...
d2lff7n
d2lff7n

Ryż z zielonymi warzywami i pietruszką

Przepis

Ryż bardzo często gości w mojej kuchni ze względu na to, że jest bardzo delikatny dla układu pokarmowego. Lubię mieć dużo energii, dlatego zdecydowanie częściej sięgam po te posiłki, które tej energii mi dodają, a nie ją odbierają, jak na przykład połączenie ziemniaków z mięsem. Ryż z warzywami na ciepło przygotowuję często również na śniadanie, tę wersje można połączyć również z jajkiem na miękko i dołączyć awokado, wtedy wyczarujemy posiłek jeszcze bardziej sycący. Nie zapominajmy o świeżych zielonych dodatkach, jak na przykład pietruszka, która doda jeszcze więcej smaku, aromatu i zdrowia.

3.0
(2 głosy)
Oceń:
Czas przygotowania:
Rodzaj kuchni:
Na ile osób:

2

Rodzaj diety:
Ryż z zielonymi warzywami i pietruszką
"Naturalnie w kuchni"
Składniki

• ryż ugotowany po ajurwedyjsku
cukinia
• cebula
• papryka
• rozmaryn
• świeże kiełki
• kapary
pietruszka
• ½ łyżeczki kuminu
• prażony słonecznik
• oliwa
• sól
• świeżo mielony pieprz
• masło klarowane

Przepis

W garnku gotujemy ryż po ajurwedyjsku. Na patelni rozgrzewamy masło klarowane, na które wsypujemy ½ łyżeczki kuminu i pokrojone w kostkę warzywa: cukinię, cebulę, paprykę, doprawiamy solą, świeżo mielonym pieprzem. Wszystko ze sobą mieszamy i podsmażamy, aż warzywa będą miękkie. Warzywa mieszamy z ryżem, skrapiamy oliwą i ciepłe podajemy z kiełkami, świeżą pietruszką, kaparami i prażonym słonecznikiem.

Przepis pochodzi z książki Agnieszki Cegielskiej "Naturalnie w kuchni. 60 przepisów na zdrowie"

  Materiały prasowe
(Materiały prasowe)
Ryż z zielonymi warzywami i pietruszką
Kategoria przepisów
Sposób przygotowania
Główne składniki

Podziel się opinią

3
Share
d2lff7n
d2lff7n
d2lff7n
d2lff7n
Więcej tematów
d2lff7n