Trwa ładowanie...
d40qdd5
oprac. Katarzyna Gileta

Domowy żel energetyczny. Idealna przekąska nie tylko dla sportowców

Przepis

Żel energetyczny to wartościowa i szybka przekąska, która świetnie sprawdzi się w czasie treningów lub zawodów. Pomoże uzupełnić składniki odżywcze i dodaje energii. Żele możemy kupić w specjalnych sklepach z odżywkami dla sportowców, ale także bez problemu przygotujemy je we własnej kuchni. Jak to zrobić? Zapraszamy do przepisu.

d40qdd5
1.0
(1 głos)
Oceń:
Czas przygotowania:
Na ile osób:

1

Rodzaj diety:
Getty Images
Źródło: Getty Images
Składniki
  • 2 duże łyżki nasion chia
  • 0,5 szklanki wody
  • 1 szklanka daktyli (wcześniej trzeba je namoczyć w ciepłej wodzie)
  • kilka orzechów lub migdałów
  • 2 łyżki soku z cytryny lub limonki
  • szczypta soli morskiej
Przepis
  • Nasiona chia zalewamy wodą i odstawiamy do lodówki na 30 minut aż spęcznieją.
  • Namoczone daktyle blendujemy z nasionami chia, orzechami, sokiem z cytryny i solą.
  • Do masy możemy dodać cynamon, kurkumę, imbir czy sezonowe owoce (jabłka, borówki, truskawki).
  • Masą napełniamy woreczki strunowe i w drogę.

Chcesz się pochwalić swoimi kulinarnymi osiągnięciami? Masz ciekawy przepis? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Domowy żel energetyczny. Idealna przekąska nie tylko dla sportowców
Kategoria przepisów
Sposób przygotowania
Główne składniki

Podziel się opinią

1
Share
d40qdd5
d40qdd5
d40qdd5
d40qdd5
d40qdd5
Więcej tematów
d40qdd5