Trwa ładowanie...
ycipk-3jaol9
ycipk-3jaol9
Dieta powinna być bogata w superfoods

Dieta powinna być bogata w superfoods

Dietetyk kliniczny Hanna Stolińska-Fiedorowicz tłumaczy, że superfoods to takie produkty, które w małej objętości zawierają dużo konkretnych...

Super bustos Które w małej objętośRozwiń

Transkrypcja:

Super bustos Które w małej objętości zawierają dużo danego składnika Czego albo witamina albo białka albo tłuszcz albo węglowodany I są bardziej chora Mają 2 Wpływ na nasze zdrowie Zwykłe produkty które Spożywamy Na co dzień Super foodów na nie jada się w dużej Oczywiście Powiedziałam na konferencji prasowej abym Cała nasza dieta była super płuc ale jest Ludźmi I tego się nie da zrobić tak bo lubimy Bo lubimy tego przysłowiowego Schabowego ale jeżeli do do lodów dodamy miechunkę a do Schabowego na przykład Mace to też już zwiększymy jakość naszego Ożywienia i 2 Zdrowie Każdy Tak naprawdę Swoje właściwości na przykład nasiona chia Omega 3 Wpływają na układ na Na układ krążenia na nasmed Białko Co jest Białko które nie obciął Białko zwierzęce Ale dodatkowo Dużo wapnia i g Powiedzieć co inne Co robi dla naszego Ale na pewno je odżywia bo O to żeby nie tylko jeść ale się Oczywiście my mamy polskie super fury tak na przykład orzechy włoskie Siemię lniane ten przysłowiowy jarmuż który jest najzdrowszym warzywem na świecie Ale niestety ale Polacy nie Wszystkich Tak siemię lniane kojarzę Na parę na Jarmuż Smacznym zielony Super Są za ruch Jakie są smaczne tak nie ma dodajemy je w małych ilościach dla mnie super food Które zawierają Omega 3 Orzechy włoskie na co szczególnie takich Jesienny Jagody No to okres I też okres Co jeszcze kasza gryczana jest Bo zawiera bardzo dużo magnezu żelaza i błonnika kasza możemy Faktycznie na co Jarmuż też jest to warzywo jesienno-zimowe ale już można dostać Także patrzymy na torze Sezonowość A coraz więcej Może
ycipk-3jaol9

ycipk-3jaol9