Amerykańskie donuty na dobre wracają do Polski
Już 28 stycznia w centrum Warszawy wielkie otwarcie kawiarni Dunkin’ Donuts przy ul. Świętokrzyskiej 16.
Dunkin’ Donuts to już prawie 70-letnia tradycja. W 1950 roku William Rosenberg, założyciel pierwszej cukierni, stworzył bogatą ofertę donutów dla mieszkańców Massachusetts. Szybko odkrył, że większość jego klientów uwielbia maczać (ang. dunk) okrągły przysmak w kawie i zainspirowany tym faktem włączył do swojej oferty najlepszą jakościowo kawę. Zestawienie słodkiego przysmaku z aromatycznym napojem spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony klientów i wyniosło jego biznes na zupełnie nowy poziom.
Dziś Dunkin’ Donuts to ponad 11 500 lokali, które każdego dnia obsługują ponad 3 miliony osób na całym świecie. Sprzedaż kawy w lokalach przekracza zawrotną liczbę miliarda kubków rocznie. W każdym punkcie od Azji, przez Europę, aż po Amerykę Łacińską, fani marki mogą liczyć na świeże wypieki, słodycze oraz aromatyczną kawę.
Franczyzobiorcą Dunkin’ Donuts w Polsce jest Varsovia Food Company. Obecnie trwają prace nad otwarciem kilku kawiarni - mających rozpocząć działalność na terenie Warszawy w ciągu najbliższych miesięcy. W ciągu 7 kolejnych lat sieć ma objąć już 44 lokale w całym kraju.
- Chcemy, aby kawiarnie Dunkin’ Donuts stały się miejscem idealnym na poranną kawę, popołudniową przekąskę czy też coś słodkiego wieczorem. To nasz priorytet i wierzymy, że uda nam się go szybko osiągnąć - mówi Michael Motz, prezes spółki Varsovia Food Company.
Flagowy lokal Dunkin’ Donuts w Polsce otwiera się już 28 stycznia. Właściciele liczą, że lokalizacja i nowocześnie urządzona, ponad stumetrowa powierzchnia kawiarni, będą doskonałym uzupełnieniem słodkiej oferty marki. Na uczestników otwarcia czekają liczne atrakcje, w tym DJ oraz vouchery dla pierwszych 100 osób - 50 kuponów na 312 darmowych donutów każdy oraz 50 voucherów uprawniających do odebrania 52 darmowych kaw w ciągu roku.
Więcej informacji na: www.dunkindonutspoland.com