Reklama ketchupu nie wystarczyła. Ed Sheeran stworzy własny
Kilka tygodni temu pojawiła się informacja w mediach, że Ed Sheeran będzie reklamować ketchup Heinz. Jednak to nie koniec, teraz wymyślił nowy biznes.
Okazuje się, że ketchup to ulubiony produkt Eda Sheerana. W związku z tym muzyk podjął współpracę z marką Heinz. W mediach społecznościowych poinformował, że wystąpi w spocie reklamowym, który sam wymyślił.
Przekonuje w nim, że keczup to idealny produkt, z którego nie trzeba rezygnować nawet w luksusowych restauracjach. Jednym z największych problemów piosekarza jest karcący wzrok kelnera, z którym spotyka się, kiedy prosi o keczup.
Jednak spot nie wystarczył muzykowi. Będzie on miał własną serię ketchupu o niebanalnej nazwie - "Edchup". Logotypem będzie tzw. "tomoji", czyli połączenie słowa tomato (ang. pomidor) i emoji z charakterystyczną czupryną artysty.
Miłośnik sosu pomidorowego od razu podzielił się tą informacją na Instagramie. "To jest prawdziwe i już niedługo będziecie mogli wziąć to w swoje ręce!" - napisał muzyk.
Źródło: independent.co.uk
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl