Trwa ładowanie...

Nowa rzeczywistość restauracji, czyli OuiChef.pl, For Rest Projekt i Food Service w służbie dla gastronomii

– Dokładnie 3.04 wystartowaliśmy z nową sekcją na stronie OuiChef.pl, informującą o bieżących sprawach dotyczących koronawirusa, a także agregującą porady pomocowe dla gastronomii przygotowane we współpracy z współinicjatorem akcji "For Rest Projekt" – mówi Agata Godlewska, redaktor naczelna magazynu "Food Service".

Nowa rzeczywistość restauracji, czyli  OuiChef.pl, For Rest Projekt i Food Service w służbie dla gastronomiiŹródło: Materiały prasowe
d36g9o4
d36g9o4

Artykuł sponsorowany

- Naszym wspólnym celem jest bezpośrednia pomoc restauracjom w wyjątkowo trudnej sytuacji, w jakiej się znalazły – dodaje Agata Godlewska.

Wsparcie dla branży gastronomicznej

"Gastronomia w czasach pandemii" to zakładka na stronie OuiChef.pl, oferująca pomoc online, a docelowo także telefoniczną i osobistą przez zespół specjalistów, którzy zapewnią szybkie i profesjonalne wsparcie restauratorom szczególnie dotkniętym ekonomicznymi skutkami pandemii.

Zainteresowani będą mogli za pośrednictwem specjalnego formularza umieszczonego w zakładce przesłać pytania, z którymi sami nie są w stanie sobie poradzić. Co prawda, wiele odpowiedzi czy wskazówek można znaleźć w internecie, ale nie każdy ma czas i siły, by w obecnej sytuacji zająć się takimi poszukiwaniami.

d36g9o4

– Dlatego też konsultanci z For Rest Projekt, wspólnie z OuiChef.pl będą agregować odpowiedzi na aktualne pytania, weryfikować kwestionariusze, poszukiwać odpowiednich specjalistów i konsultantów, współtworzyć artykuły eksperckie. For Rest Projekt odpowiedzialny jest również za bezpośredni kontakt z potrzebującymi podmiotami branży gastronomicznej – precyzuje Marcin Koch, restaurator i biznesmen.

Porady w jednym miejscu

Dzięki sekcji "Gastronomia w czasach pandemii" w portalu OuiChef.pl restauratorzy będą mogli w jednym miejscu uzyskać informacje i porady prawne m.in. od Michała Włodarczyka, adwokata w zespole prawa pracy Kancelarii BSJP Brockhuis Jurczak Prusak Sroka Nilsson. Pomoc będzie można uzyskać w takich obszarach jak: Finanse (np. jak negocjować zobowiązania, gdzie szukać wsparcia finansowego), Pracownicy (np. komunikacja, redukcje, umowy), Pomoc psychologiczna (sposoby na rozsądne działanie w sytuacji stresu czy paniki), oraz dowiedzieć się, jak mimo trudnych warunków zbudować plan na przyszłość lub wyjście z biznesu. W nowej sekcji zamieszczone będą także najświeższe wiadomości i zalecenia rządowe związane z pandemią koronawirusa w Polsce, które zostaną opatrzone komentarzami restauratorów i redakcji "Food Service".

Zainteresowani będą mogli także skorzystać z konsultingu, w ramach którego eksperci będą doradzać przy planowaniu i optymalizacji wydatków, a także wesprą pomysłami i sposobami, jak sobie radzić biznesowo mimo obostrzeń, na przykładach działań innych firm na rynku.

– Eksperci, z którymi nawiązaliśmy współpracę, oraz cała nasza redakcja/wydawnictwo realizuje inicjatywę pro bono. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby pomóc branży we wszystkich kwestiach związanych z funkcjonowaniem restauracji w tych trudnych czasach – podsumowuje Godlewska

d36g9o4

– Czujemy się częścią społeczności gastro, dlatego chcemy zapewnić branży jak najbardziej merytoryczne wsparcie – dodaje.

W nowej sekcji dodane zostanie również miejsce, w którym opiszemy działania producentów i firm, mające na celu pomoc restauracjom. Poruszymy takie kwestie jak m.in. odroczenie lub zawieszenie płatności czy darmowe zatowarowanie.

Wydanie specjalne

Najbliższe wydanie magazynu "Food Service" będzie wydaniem specjalnym, w całości poświęconym pandemii koronawirusa i jej wpływowi na branżę gastronomiczną. Autorzy, w swoich stałych rubrykach nawiążą do aktualnej sytuacji i skutków, jakie niesie ona dla restauracji. Takie działy jak Zarządzanie, Marketing, Sztuka obsługi czy nawet felietony stanowić będą merytoryczne wsparcie dla właścicieli i innych osób związanych z prowadzeniem lokali gastronomicznych. W numerze specjalnym znajdą się także porady prawne oraz specjalne redakcyjne podsumowania aktualnej sytuacji w poszczególnych sektorach rynku gastro, takich jak: delivery, fine dining czy akcje pomocowe organizowane przez i dla restauracji.

25 proc. z całkowitych wpływów z reklam do numeru specjalnego "Food Service" (bez podnoszenia ich cen i niezależnie od tego, czy wpływy pokryją koszty wydawnicze) przekażemy na zakup posiłków w restauracjach dowożących je do szpitali.

Artykuł sponsorowany

d36g9o4

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d36g9o4
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj