Trwa ładowanie...
Informacja prasowa
24-06-2016 10:17

Kanapka? Tak! Na drugie śniadanie

O tym, że należy zdrowo się odżywiać, słyszał każdy. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak wcielić tę zasadę w życie. Jakie błędy popełniamy najczęściej? Nieregularne posiłki w duecie z niezdrowymi przekąskami. A jak z tym walczyć? Pamiętać, aby jeść pięć razy dziennie i sięgać po zdrowe, pełnowartościowe produkty. W teorii wszystko wydaje się być proste. A jak jest w praktyce?

Kanapka? Tak! Na drugie śniadanieŹródło: mat. prasowy
drd0cfm
drd0cfm

W praktyce niestety bywa różnie, najczęściej jednak źle. Polacy często zapominają o drugim śniadaniu. Wydaje się ono mało ważne, więc jest pomijane bądź jedzone pośpiesznie, złożone jest z przypadkowych, niezdrowych przekąsek. Czy tak powinno być? Absolutnie nie! Moc drugiego śniadania jest ogromna! Dzięki jego spożywaniu, zapobiegamy występowaniu chorób metabolicznych, układu krwionośnego oraz zaburzeniom gospodarki hormonalnej. Szczególnie istotne jest to w przypadku dzieci.

Misją kampanii JEM DRUGIE ŚNIADANIE jest propagowanie idei noszenia ze sobą pudełka ze zdrową kanapką – idealnym, zbilansowanym rozwiązaniem. Organizatorzy akcji starają się przekonać Polaków, że przygotowanie zdrowego drugiego śniadania nie jest wcale trudne ani pracochłonne, a może stać się kreatywnym nawykiem, który przy okazji zaszczepimy w dzieciach.

Kampania JEM DRUGIE ŚNIADANIE ruszyła na początku 2015 roku. Jej punktem kulminacyjnym był Ogólnopolski Dzień Drugiego Śniadania, obchodzony 14 września. Tego dnia sześć znanych gwiazd wspierających tę ideę – Andrzej Krzywy, Dorota Chotecka, Anna Wyszkoni, Dominika Gwit, Marek Kaliszuk i Jacek Kawalec rozdało na ulicach Warszawy około 500 własnoręcznie zrobionych kanapek. Kampania okazała się wielkim sukcesem, dlatego też organizatorzy postanowili kontynuować swoją misję w roku 2016.

Aktualne działania skierowane są głownie do rodziców i nauczycieli, bo to oni mają największy wpływ na kształtowanie zwyczajów młodych ludzi. Dzieci, biorąc zły przykład z rodziców, zwyczajnie zapominają o drugim śniadaniu bądź zastępują je niezdrową przekąską. Tymczasem młody człowiek potrzebuje zbilansowanej diety, by móc skoncentrować się na lekcjach i łatwo przyswajać wiedzę. Nie zabierając z domu pudełka z drugim śniadaniem, łatwiej skusi się na dostępne w sklepiku szkolnym słodycze.

drd0cfm

Dzięki kampanii JEM DRUGIE ŚNIADANIE dzieci w całej Polsce będą mogły uczestniczyć w specjalnym programie przygotowanym przez ekspertów, który w jasny i ciekawy sposób przedstawi korzyści wynikające ze zdrowego odżywiania.

W tym roku akcję wsparli znani rodzice – Katarzyna Glinka, Andrzej Krzywy, Dorota Chotecka oraz Anna Wyszkoni. Od marca do kampanii przyłączają się sukcesywnie kolejni miłośnicy pudełka z drugim śniadaniem - Kamila Szczawińska, Karolina Malinowska oraz Aleksandra Szwed. Wszyscy zgodnie przyznają, że drugie śniadanie jest bardzo ważne dla nich oraz ich dzieci.

Twórcy kampanii JEM DRUGIE ŚNIADANIE nie zapominają o dzieciach, które nie mogą liczyć w domu na przygotowany posiłek. Dzięki kampanii wspierany jest program dożywiania dzieci PAJACYK, który stał się partnerem akcji. W połowie lipca zostanie wyemitowany spot, dotyczący problemu niedożywienia w polskich szkołach, nakręcony przy udziale gwiazd wspierających kampanię. W spocie udział wzięli Dorota Chotecka, Katarzyna Glinka, Karolina Malinowska, Zosia Ślotała, Jerzy Grzechnik, Andrzej Krzywy, Michał Będźmirowski, Malwina Bakalarz, Beata Sadowska, AdBuster oraz Aleksandra Szwed.

Sponsorem i partnerem strategicznym kampanii JEM DRUGIE ŚNIADANIE jest marka Bielmar, partnerem medycznym – Żagiel Med z Lublina.

drd0cfm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
drd0cfm
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj