WP

Zdrowie na talerzu. Sałatka z komosą ryżową i kaszą jęczmienną - Przepis

Trwa ładowanie...
Zdjęcie Kulinarna Maniusia
Podziel się

W ciągu dnia często jesteśmy zabiegani i nie mamy czasu myśleć o jedzeniu. Sałatka z komosą ryżową, kaszą jęczmienną, brokułami i pomidorkami koktajlowymi stanowi idealne rozwiązanie tego problemu. Możemy zabrać ją do pracy lub szkoły. Będzie sycącym, smacznym i pełnym witamin posiłkiem. Przepis poleca autorka bloga "Kulinarna Maniusia".

Składniki
  • 200 g kaszy jęczmiennej z quinoa
  • kilka pomidorków koktajlowych
  • połowa brokuła
  • 200 g zielonej fasolki szparagowej
  • kilka pieczarek
  • pół puszki kukurydzy
  • 1 marchewka
  • pół czerwonej papryki
  • sól
  • pieprz
  • natka pietruszki
Przepis

Rozgrzewamy patelnię, dodajemy łyżkę oleju kokosowego i wrzucamy pokrojoną w kostkę cebulę i pieczarki. Chwilkę przesmażamy. Dodajemy fasolkę szparagową i pokrojoną paprykę. Dodajemy pokrojoną marchewkę i wszystko razem dusimy, podlewamy odrobiną wody. Pod koniec gotowania dodajemy różyczki brokuła i kukurydzę. Jeszcze chwilkę dusimy. Kaszę jęczmienną z quinoa, czyli komosą ryżową gotujemy według instrukcji na opakowaniu. Jest to mieszanka kasz, bardzo pyszna i bardzo ją wam polecam. Warzywa przekładamy do miski, dodajemy sól, pieprz i dużo natki pietruszki. Dodajemy kaszę i pokrojone pomidorki, mieszamy. Podajemy na obiad, śniadanie, imprezę lub jako posiłek do pracy.

0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
WP
WP