Książka o serze zdobywa nagrodę za najdziwniejszy tytuł.
Książka na temat przyszłości białego sera wygrała doroczny brytyjski konkurs na najdziwniejszy tytuł książkowy - poinformował magazyn branżowy "The Bookseller".
Książka na temat przyszłości białego sera wygrała doroczny brytyjski konkurs na najdziwniejszy tytuł książkowy - poinformował magazyn branżowy „The Bookseller".
Opasłe (188 stron) studium „Światowe perspektywy dla 60-miligramowych opakowań serka ‘Fromage Frais' na lata 2009-2014" Philipa M. Parkera zdobyło „Diagram Prize" - nagrodę przyznawaną przez branżowy magazyn księgarzy.
Wśród finalistów tegorocznego konkursu znalazły się: „Metafizyka szympansa karłowatego" Dorothy Cheney i Roberta Seyfartha, „Stylowy strip-tease i szydełkowanie", „Techniki monitorowania korozji", „Duże sito i jego zastosowania".
Książka o przyszłości „Fromage Frans" (dosł. świeży serek), pochodzącego z Francji białego sera o konsystencji śmietany, jest studium rynku detalicznego dla tego produktu. Wydawnictwo „Icon Group" oferuje je za 795 dolarów.
Nagroda magazynu „The Bookseller" przyznawana jest od 1978 roku; zwycięzców wybiera się w publicznym głosowaniu.
Zwycięzcy nagrody z lat poprzednich to między innymi: „Uczyń twój dom bombo-odpornym", „Życie z szalonymi tyłeczkami" oraz „Ludzie, którzy nie wiedzą, że nie żyją: Jak przywiązują się do nie podejrzewających niczego naocznych świadków i co z tym zrobić."
(PAP)
fit/
fot. Jupiterimages