KFC zrezygnowało ze swojego kultowego hasła. Powód? Pandemia koronawirusa
Po 64 latach KFC podjęło decyzję o tymczasowym wstrzymaniu posługiwania się hasłem "It's Finger Lickin' Good" - "Dobre, aż palce lizać".
"Pamiętasz to hasło, które zawsze powtarzamy? Zapomnij o nim... na jakiś czas" – informuje marka Kentucky Fried Chicken, jedna z najbardziej znanych sieci fast food na świecie.
Trwa ładowanie wpisu: facebook
KFC tymczasowo rezygnuje z hasła
KFC od 64 lat używała sloganu "It's Finger Lickin' Good", który zachęcał do oblizywania palców po skonsumowaniu kawałków kurczaka w chrupiącej panierce. Hasło ponoć ma wrócić, ale... po pandemii.
Obecnie najważniejsze jest dbanie o higienę — mycie i dezynfekcja rąk. "Znaleźliśmy się w wyjątkowej sytuacji – mamy kultowy slogan, który chwilowo nie pasuje do obecnej sytuacji. Podczas gdy my wstrzymujemy się z używaniem hasła It’s Finger Lickin’ Good, możecie być pewni, że jedzenie, które uwielbia tak wielu ludzi na całym świecie, ani trochę się nie zmieni" — przekonuje Catherine Tan-Gillespie, globalna dyrektor ds. marketingu w KFC.