Znamy datę otwarcia MAX Premium Burgers na Białołęce!
Pierwsze otwarcie MAX Premium Burgers w 2023 r. już niebawem! Będzie to 7. restauracja w aglomeracji warszawskiej, a jednocześnie pierwsza po prawej stronie Wisły. Otwarcie, które zaplanowano na 1 lutego, to gratka dla miłośników burgerów, również tych w opcji wegetariańskiej, stanowiącej mocny punkt menu MAX!
Szwedzka sieć MAX Premium Burgers przez 6 lat działalności w Polsce otworzyła 20 restauracji, m.in. we Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku. Nowo otwarty punkt na Białołęce będzie już 7. w aglomeracji Warszawskiej (obok Łomianek, Pruszkowa, Babic, Wilanowa, a także lokali w Arkadii i Złotych Tarasach) oraz 21. w sieci MAX w Polsce.
Kiedy otwarcie?
Mieszkańcy Białołęki przekroczą próg nowej restauracji już 1 lutego o godz. 10. Lokalizacja przy ul. Białołęckiej 98, w sąsiedztwie centrum handlowego Factory Annopol, jest doskonale skomunikowana. Samochodem dotrzemy tu Trasą Toruńską, korzystając z Węzła Łabiszyńska, natomiast niezmotoryzowani docenią bliskość przystanków komunikacji miejskiej i stacji metra Bródno.
– Ogromnie się cieszymy z kolejnego otwarcia, a jeszcze bardziej z tego, że nowy rok rozpoczniemy od przecięcia wstęgi w nowym lokalu, i to właśnie na Białołęce! Wspaniale będzie zagościć na prawej stronie Wisły i poszerzyć warszawską sieć restauracji. Zapraszamy na uroczyste otwarcie, spotkanie z naszym zespołem i przede wszystkim do spróbowania oferty z menu. W styczniu pojawiła się sezonowa nowość inspirowana kuchnią koreańską: Korean BBQ z wyjątkowym dodatkiem w postaci świeżej kolendry i orientalnym sosem koreańskim – mówi Jerzy Jakubiak, Head of Development MAX w Polsce.
Bo smak to nie wszystko
W restauracjach MAX zadbano o nowoczesne i komfortowe wnętrza, które zostały urządzone z poszanowaniem wartości, jakimi MAX z dumą kieruje się od ponad 50 lat, bo odpowiedzialność za środowisko jest częścią DNA MAX.
Jest to pierwsza sieć restauracji na świecie, która oznacza menu wartością CO2 wyemitowanego do atmosfery przy produkcji określonego dania. Daje to gościom możliwość dokonywania lepszych dla środowiska wyborów. Swoją działalnością marka stara się z nawiązką zwrócić środowisku to, co straciło, absorbując o 10 proc. CO2 więcej, niż produkuje. Warto dodać, że MAX został wyróżniony przez ONZ za pierwsze na świecie menu pozytywne dla klimatu.
Z czego słynie MAX?
Przede wszystkim z różnorodności! Frisco Burger to klasyk, który nie tylko wygrał w teście smaku organizowanym przez niezależną agencję badawczą, ale jest również burgerem, po którego najchętniej sięgają goście MAX. Niezwykle mocną stroną MAX jest Zielone Menu, czyli propozycje skomponowane z myślą o wegetarianach, które obejmuje zamienniki mięsa w postaci sera halloumi oraz roślinny Plant Beef. Warto dodać, że dzięki autorskiej recepturze Plant Beef wygląda i smakuje jak mięso. To nie tylko smaczna, ale i satysfakcjonująca alternatywa białkowa o znacznie niższym śladzie węglowym.
W MAX nie brakuje również tzw. sezonowych nowości, które w menu pojawiają się kilka razy w roku. Od 12 stycznia w restauracjach goście mogą spróbować nowego burgera Korean BBQ z orientalnym słodko-kwaśnym sosem oraz wyjątkowym dodatkiem w postaci świeżej kolendry.
Bogata historia tworzy bogate menu
W 1968 r. Curt Bergfors i Britta Fredriksson otworzyli pierwszy punkt gastronomiczny w Gallivare w Szwecji. Biznes, w który włożyli swoje serce i pasję, stale się rozwijał. W 1971 r. punkty, które były pod pieczą zdeterminowanego duetu, przyjęły nazwę od pseudonimu jednego z właścicieli. Tak właśnie powstał MAX. W kolejnych latach marka zyskiwała popularność głównie dzięki nieustannej pracy nad nowymi recepturami, które pozwoliły poszerzać menu w kierunkach nieznanych klientom innych restauracji. To właśnie za sprawą Curta i Britty w Szwecji pojawił się pierwszy cheeseburger z bekonem, goście poznali niskowęglowodanowego burgera oraz posmakowali deserów.
Przełomowy okazał się rok 2007, kiedy to na czele smaków MAX stanął szef kuchni Jonas Mårtensson. Postać, która w przeszłości była związana z renomowanymi restauracjami w Paryżu, Sztokholmie oraz ze Szwedzkim Domem Królewskim, otworzyła nowy rozdział w sieci. To właśnie Jonas Mårtensson nieprzerwanie kreuje nowe receptury, a jego zdeterminowany zespół nie ustaje w poszukiwaniu inspiracji, czerpiąc z kuchni całego świata.
Dzisiaj, w 2023 r., MAX jest siecią, która liczy ponad 150 restauracji w Szwecji oraz 189 w innych krajach, w tym 20 w Polsce. Społeczność pracowników MAX tworzy ponad 7 tys. osób, a struktura obejmuje takie kraje jak Polska, Norwegia czy Dania.
Pomimo tak dużej ekspansji firma nadal pozostaje rodzinnym biznesem, który obecnie reprezentują synowie założyciela sieci. Prezesem MAX jest Richard Bergfors, a wiceprezesem Christoffer Bergfors.
WP Kuchnia na: